Sfat prietenesc

"Limbajul acestui blog este intr-un mod pastelat ca urmare a paternului ideii acestui blog"

sâmbătă, 31 octombrie 2009

ruga pentru...batrani...


Astazi cand veneam acasa am oprit cu o statie inainte,am coborat, afara era aerul rece si batea putin vantul,m-am dus pana la magazin sa imi iau o paine si o cafea si am plecat pe jos inspre casa...


La scara unui bloc in timp ce mergeam o batranica mica si imbracata intr-un fel de geaca de lana si cu o caciula pe cap(pt femei) incerca sa imi zica ceva...m-am apropiat de ea insa tot nu reuseam sa inteleg...avea o voce subtire si tremurata...o voce care pur si simplu te facea sa realizezi ca o doare ceva ......observasem ca arata intruna inspre usa blocului....am intrebat-o din nou cu ce pot sa o ajut si am inteles ca vruia sa deschida usa ....am mers la scara blocului si am incercat sa deschid usa dar era cu interfon....ea imi tot spunea sa apas pe butoane....am intrebat-o ce numar....insa raspunsul era acelasi..."apasa pe butoane" cu aceiasi voce tremurata si lipsita de viata...Am mai intrebat-o daca sta in bloc sau ce numar sa formez....Nu mi-a spus nimic ....doar se uita cand la mine cand la interfon.....am sunat un numar la intamplare si mi-a deschis.....cand a intrat mi-a spus "iti multumesc mult domnule" ...am vrut sa plec dar eram aproape sigur ca nu sta in acel bloc....am facut cativa pasi si m-am uitat in urma sa vad daca intra undeva.....a urcat primele trei trepte din interiorul blocului si s-a asezat pe scari....de jos m-a observat ca nu plecasem si mi-a facut semn sa plec....Stau pe ganduri ca poate puteam sa o ajut intr-un fel...nu stiu ...pur si simplu e dureros sa vezi asemenea lucruri.....

2 comentarii:

  1. Mu mi-am vazut mama de 5 ani.Si in momentul in care am auzit melodia am inceput sa plang fara sa imi dau seama.Mi-am adus aminte ca nu e nimeni nemuritor si se va stinge si ea intr-o zi.M-ai ajutat sa iau hotararea de a face o vizita cat de curand in Romania.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu cum e....te inteleg perfect....nu sunt in strainatate, dar totusi acele persoane care m-au facut ceea ce sunt azi nu imi sunt apropape si lucru asta ma doare enorm....daca mai vrei sa auzi cateva melodii in genul ....."Timpuri noi -Tata"
    Maria Ciobanu-Doar o mama poate stii si Tinu Verzesanu-Mai scrie mama despre al meu sat

    RăspundețiȘtergere