Sfat prietenesc

"Limbajul acestui blog este intr-un mod pastelat ca urmare a paternului ideii acestui blog"

miercuri, 24 februarie 2010

Vise....


De curand am dat de niste jocuri special facute pentru forumuri ,bloguri...etc Si mie unu mi-a placut ideea la nebunie ....Primul joc e cam asa:


I
n acest joc trebuie sa iti pui o dorinta, oricare ar fi aceea si persoana urmatoare o va dezminti apoi la randul ei isi va pune o dorinta. Spre exemplu :

x :Imi doresc sa am un avion
y: Vei avea , dar cand vei zbura cu el pentru prima data vei cadea si avionul se va face tandari. Imi doresc sa am o masina albastra...

Si tot asa ...


O sa incep eu...

Imi doresc sa vizitez lumea!!!

4 comentarii:

  1. O sa o vizitezi, insa la un moment dat o sa dai peste un junkie care o sa te buzunareasca si o sa-ti ia toti banii ca sa-si cumpere el un joint si atunci va trebui sa te intorci acasa. :)) Imi doresc sa joc pe broadway! (Garibela)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa joci dar unul din public te va omorai!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti banii ca sa isi cumpere un joint? :)) wtf tu te duci sa vizitezi lumea cu doar 50 de ron dupa tine? c'mon

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa ajungi pe broadway dar numai in piese mediocre si toata lumea o sa uite de tine pana cand vei face un accident violent de masina si vei fi onorat postmortem...Imi doresc sa fiu linistita...

    RăspundețiȘtergere