Sfat prietenesc

"Limbajul acestui blog este intr-un mod pastelat ca urmare a paternului ideii acestui blog"

luni, 6 iunie 2011

prostia......

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."Cateodata ma uimeste de cata prostie sunt inconjurat ....dar nu asta e motivul care ma face sa scriu acum ci urmatoarea intrebare: "oare eu sunt prostul,de fapt?"....de ce ma intreb asta???...nu stiu....ma gandesc...daca cateodata cred ca eu ma dreptate cand de fapt poate nu am...cu totii am trait acel moment cand te certi cu o persoana care greseste cu siguranta si deasemenea si ceilalti ii spun asta dar ea refuza sa creada deoarece crede cu adevarat ca ea are dreptate, ca ea detine adevarul......ma gandeam....daca eu sunt aceea persoana cateodata???? ce ma asigura pe mine ca eu am dreptate si nu celalalt .....stiu ca adevarul e diferit pt fiecare dar totusi de cele mai multe ori stiu sau cred ca eu am dreptate,,,,,dar daca am sta putin sa ne gandim: "de ce ,ce zic eu e mai adevarat sau nu? oare eu sunt cel care greseste....ce ma va face sa stiu ca eu am dreptate......nu stiu....ideea e ca stau cateodata si ma gandesc...daca eu sunt cel care greseste?daca eu sunt cel care nu are dreptate, cel care nu e de partea potrivita a lucrurilor????/ Dar inacelasi timp ma gndesc: "care e de fapt pana la urma partea potrivita a lucrurilor,partea corecta????....oare e totul pana la urma un lucru care tine de religie ,obiceiuri sau sistem....nu stiu ....dar ce stiu cu siguranta e ca as vrea sa discut mai mult pe acest subiect....deci daca aveti alte ideei sau alte lucruri de adaugat ...va rog sa o faceti!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu